התחברות לאתר
שלום אורח,
אנא הכנס את פרטיך:
אימייל  נא להזין את כתבות האימייל שלך על מנת להיזדהות למערכת
סיסמא  נא להזין את הסיסמא שלך על מנת להזדהות במערכת
לקוח חדש |  שכחתי סיסמא
יד 1

משקפי טאו - בחירה של איכות ויופי

ההיסטוריה של תאו

מה שהתחיל כתזכיר בטופס הזמנה, התפתח לסלוגן עבור מותג המשקפיים הבלגי המהמם הזה: 'תאו אוהב אתכם'. עד עצם היום הזה, המוטו מחבר בין כל מה שהמותג עושה, כל החלטה, כל אוסף. האהבה של החברה ללקוחותיה היא שגרמה לווים סומרס ופטריק הוט, אופטיקאים עם חנות משלהם, להחליט לעצב ולהגיש קולקציה תחת השם טאו. למה? ובכן, זה פשוט: מכיוון שהם רצו להציע ללקוחותיהם משהו אחר מאשר משקפי המיינסטרים שנמכרו באותה תקופה. וכך, בשנת 1989, הפכו משקפי טאו הראשונים לעובדה קיימת. והם היו פורצי דרך. עם כל אוסף שבא נעשה קל יותר ויותר להגיע אל הצרכנים. כיום, יותר מ-20 אחרי, משקפי Theo נמכרים ב-1,400 חנויות ב-50 מדינות ... והמותג תאו עדיין אוהב את כולם!

במקור, המותג טאו פנה רק לאופנה אוונגרדית. אולם מאוחר יותר, המשקפיים החלו לפנות לקהל רחב יותר. לתאו תמיד היתה נקודה רכה עבור הצרכנים האינדיבידואליסטים.

בשנת 2004, מותג המשקפיים הכריז על שיתוף פעולה עם המעצב הגרמני-בלגי כריסטוף ברוך. עבודה צולבת זו בין אופנה למשקפיים הוכיחה עצמה כלהיט. ארבע שנים לאחר מכן, תאו החלו לשתף פעולה עם המעצב הבלגי טים ואן סטנברגן בקולקציית משקפי השמש החדשים שלהם.

טאו אוהבים להסתכל על דברים מנקודת מבט אחרת. כך נוצרת יצירתיות ששומרת על המראה הרענן שלכם. בעבודתם היומיומית, מעצבים, אדריכלים ואמנים נמצאים בקשר כל הזמן עם המשמעות המילולית של 'פרספקטיבה' או 'מיצג עומק בציור או ברישום'. על ידי ציור אובייקט על נייר בפרספקטיבה, ניתן ליצור אשליה של נפח. תאו פירשו רישום של זוג משקפיים תרתי משמע, הוסיפו ניחוח של קסם והנה, האוסף האחרון נולד. אשליה אופטית כמו משהו שלא ראיתם אף פעם.

במגרש המשחקים של טאו כל דבר הולך. אין חוקים, אין רעיונות מראש. זו הסיבה שהמשקפיים שלהם לא תמיד קלים ביותר לייצור או ללבוש. לעתים קרובות זה מתחיל בתהליך עיצוב ארוך ואחריו תהליך ייצור ארוך עוד יותר. אבל זה האתגר כולו: הגדרת ודחיקת הגבולות.

תלת מימד בדו מימד

המוח שלנו יכול להיות מרומה כדי לתפוס את ציור בדו מימד כציור עם נפח. במקום לתת למסגרות עובי מסוים, העוצמה שלהן נוצרת על ידי מתווה פשוט של החלק הקדמי והאחורי של המסגרות בקווים, מבלי לצבוע אותן. ממש כמו ברישום פרספקטיבה.

צבעים

שני קווי המתאר הם תמיד בצבעים שונים. תאו משלבים צבע בסיסי עם צבע הצל שלו. התוצאה היא ניגודיות עדינה בדרך כלל, אך לעיתים גם אינטנסיבית. כל דגם זמין בשמונה שילובים צבעוניים.

למשל, באוסף המילניאלס תמצאו צורות מקוצרות בצבעים מרהיבים, עם טוויסט טאו אופייני, כמובן. לעומת דור Z, דור Y אינו אוהב להתבלט והם מעדיפים להתאים לעצמם משקפיים לפי היופי. משקפי המילניאלס הם צעירים, והם לא רק מאוזנים היטב בצורה, אלא גם ארגונומיים מאוד. מסגרות אלה נראות כבדות, אך הנדסת המבנה הפנימי מעניקה להן קצה דק ומקורי והן נשארות קלות. מכיוון שהאצטט דק במיוחד בקצוות, הוא לוכד את האור שמוציא את השקיפות של החומר ויוצר עומק. כמובן, אוסף זה ימשוך לא רק את הדור הצעיר, אלא את כל מי שאוהב צורה טהורה.

תצוגה בצבע מלא

היופי של הקולקציה הזו הוא לא רק בצורה. חומר האצטט והצבעים מעניקים מימד נוסף למסגרות אלה. הם משלבים אצטט מט ומבריק, צבעים שונים ואפילו מרקמים בלתי צפויים. על הלובש לבחור את המסגרת החביבה עליו.