התחברות לאתר
שלום אורח,
אנא הכנס את פרטיך:
אימייל  נא להזין את כתבות האימייל שלך על מנת להיזדהות למערכת
סיסמא  נא להזין את הסיסמא שלך על מנת להזדהות במערכת
לקוח חדש |  שכחתי סיסמא
יד 1

שיווק דיגיטלי - לבנות את עצמך ברשת

אם אתם רוצים להצטרף לענף השיווק הדיגיטלי, זה הזמן הטוב ביותר להיכנס לתחום. על פי מחקרים שנערכו בארצות הברית, הכלכלה הדיגיטלית צומחת פי שלוש יותר מקצב התוצר האמריקאי, ועובדים שמועסקים במשק הדיגיטלי מרוויחים בממוצע 72% יותר משאר העובדים במדינה. הנה שישה טיפים מובילים לאנשים השואפים להתחיל בקריירה שיווקית בעולם הדיגיטלי של ימינו, ורוצים להבין כיצד יוכלו להוביל את העסק אותו הם משווקים, להצלחות מרשימות בשוק התחרותי שמאפיין את העידן הגלובלי.

       1. חשק ללמוד
ענף השיווק הדיגיטלי מאופיין כענף בעל צמיחה מהירה בתחום תחרותי להפליא. למעסיקים קל להבדיל בין מועמדים שיש להם נכונות ללמוד, לבין אלה שעושים זאת כבדרך אגב. לכן, חשוב לדעת שענף השיווק הדיגיטלי דורש תשוקה ורצון להצליח.

        2. מוכנות להישאר מעודכנים
כשאתם בוחרים באפשרות של לימוד שיווק דיגיטלי, יהיה עליכם להתעדכן בחידושים שמתחוללים ללא הרף בענף זה, על ידי מעקב אחר אתרי שיווק דיגיטליים גדולים ואחרי האנשים המשפיעים במדיה החברתית. כיוון שהשחקנים הגדולים במגרש זה – כמו: google, facebook, twitter – מציגים את פלטפורמות הפרסום והאלגוריתמים שלהם באופן קבוע – אתם עלולים להסתחרר אם לא תמשיכו להתעדכן בשינויים האחרונים המתפרסמים חדשות לבקרים.

הנה כמה המלצות לאתרים שיאפשרו לכם להתחיל:

  • SEO – אתרים כמו: Moz, Distilled, SEOGadget, Search Engine Land
  • PPC – אתרים כמו: PPC Hero, Search Engine Lan
  • מדיה חברתית – אתרים כמו: Social Media Examiner, Social Media Today
  • תוכן – Hubspot

    3. בניית רשת - Networking
    הקיפו את עצמכם באנשים מיומנים יותר מכם. האנשים שתפגשו יהוו רשת התמיכה השוטפת שלכם, בכול פעם שתיתקלו בבעיות. הם גם יעזרו לכם בכול מה שקשור לפתיחת דלתות להזדמנויות, שאחרת אולי לא הייתם נתקלים בהן. השתתפו במפגשים ובכנסים שהתעשייה עורכת באזור המגורים שלכם, כדי לטפח קשרים עם משוקים דיגיטליים אחרים ולשפר את המיומנויות שלכם, באמצעות הסדנאות והמצגות שתראו שם.

    4. פרויקטים אישיים
    נסו להוציא לפועל רעיונות משלכם, ואל תסתפקו רק בדעות של המובילים בתעשייה, כאילו היו אלה ׳דברי אלוהים חיים׳. לא כל הדברים בענף השיווק הדיגיטלי הם שחור ולבן. יש הרבה אזורים אפורים הנפרשים בין שיטות העבודה המומלצות לבין התוצאות שאתם מסוגלים להשיג לעסק. חשוב שלכל משווק דיגיטלי יהיו פרויקטים אישיים שיאפשרו לו לבחון את התיאוריות, להתנסות בפעילות בתחומים מרובים (PPC, SEO, מדיה חברתית, שיווק תוכן ועוד), ולקחת אחריות על הצלחת הפרויקט או על כישלונו.

         5. ללמוד את המינוח המקצועי
          משווקים דיגיטליים צריכים להתמצא במונחים המקצועיים כמו: PPC, SEM  ו-SEO. מונחים אלה שונים זה מזה, ואם תטעו בהבנתם, יהיה ברור לכולם שאתם עם מיומנויות של מתחילים בלבד וזקוקים להכשרה נוספת.

        6. בנו את המיתוג האישי שלכם
         איך תהפכו את עצמכם ל-״משווק הדיגיטלי החם״ אם אין לכם נוכחות מקוונת גלויה משלכם? אם אתם רוצים להראות למעסיק שאתם יכולים לבנות את הנראות של החברה שלו, אתם צריכים להראות שאתם יכולים קודם כל לבנות את המותג האישי שלכם. נוכחות מקוונת חזקה עשויה להיות גורם מכריע בבחירה בין שני מועמדים למשרה מבוקשת.