התחברות לאתר
שלום אורח,
אנא הכנס את פרטיך:
אימייל  נא להזין את כתבות האימייל שלך על מנת להיזדהות למערכת
סיסמא  נא להזין את הסיסמא שלך על מנת להזדהות במערכת
לקוח חדש |  שכחתי סיסמא
יד 1

אירוע סוף שנה - 4 טיפים להצלחה

יותר ויותר חברות וארגונים בישראל מנצלים את הימים האחרונים של סוף השנה האזרחית לטובת סיכומים, תודות, מחוות והוקרות, באמצעות אירועים והפנינגים שונים לעובדים.

סיום השנה מהווה הזדמנות נהדרת גם לסיכומים כספיים והצגת רווחיות, לצד בחינת אופי הפעילות הארגונית ומיקום החברה בשוק תחרותי ומאגר. לצד אלה אירוע סוף שנה מהווה גם הזדמנות להצגת יעדים ומטרות חדשות, רעיונות ושאיפות, וכן לגיוס העובדים ורתימתם למטרות המשותפות. על מנת להשיג את כל הללו יש לתכנן אירוע מוקפד ומושקע ולהעניק לעובדים מרחב בילוי, הנאה וערך מוסף שיאפשר את רתימתם להמשך הדרך.

ריכזנו עבורכם את ארבעת הפרמטרים החשובים המרכזיים שעליכם לקחת בחשבון בדרך לאירוע מוצלח:

1. מיקום - מיקום האירוע הוא הפרמטר החשוב ביותר, הן ברמת התכנון הגאוגרפי והן ברמת בחירת מקום מתאים. לא מומלץ לקיים אירוע חברה עסקי במתחם הארגון, גם אם קיים מתחם מתאים לשם כך, וזאת על מנת להוציא את העובדים מסביבת העבודה הקבועה ולהעניק להם חוויה מפנקת ואווירה שונה. חשוב לבחור מקום לאירוע עסקי שישדר יוקרה, וזאת לצד אותנטיות נעימה ורמת שירות גבוהה במיוחד. בהיבט הגאוגרפי במידה ומדובר בחברה הפועלת בפריסה ארצית חשוב לבחור במקום מרכזי בעל נגישות לצירי תנועה מרכזיים. כאשר מדובר בחברה מקומית ניתן להרחיק עד כשעה נסיעה בעבור מקום איכותי ומפנק.

2. תוכן - לכל אירוע עסקי ישנן יעדים ומטרות ברורות, והתוכן באירוע חייב להשתלב ולשרת אותם. יחד עם זאת, הצגת נתונים, מטרות ושיח עסקי בלבד עשוי להביא לתחושה של עוד יום עבודה ועל כן חשוב במיוחד לשלב באירוע תוכן ובידור שאינו נוגע ישירות במטרות אלה. כך למשל ניתן לשלב הופעת אומן מתחום המוזיקה או הבידור או לחילופין לארגן הרצאה מעוררת השראה ומעשירה מתחומי הספורט, התקשורת או האקטואליה, על פי כמות הנוכחים ואופי המשתתפים והארגון. הרצאות כאלה יכולות לכלול גם מסרים הנוגעים למוטיבציה, הכלת שינוי או כל אמירה אחרת המתחברת בעקיפין לצרכי החברה.

3. שייכות - אחת המטרות הברורות של אירוע חברה בסוף השנה, הוא ליצור חיבור ושייכות בין החברה והארגון לעובדים. עובד המרגיש שייך לארגון ומעריך את פועלו בהכרח יפיק מעצמו יותר ויהווה נכס למערכת כולה. יצירת השייכות באירוע סוף השנה ובאירועי חברה בכלל תתבצע באמצעות מיתוג: יצירת אירוע חברה הממותג כולו בצבעים ובאמירה של הארגון. חשוב לבחור במקום המספק תנאים למיתוג דוגמת מסכי לד עליהם ניתן להריץ תמונות, מצגות ומסרים לאורך האירוע, עמודי טוטם, שילוט וכדומה. חשוב לייצר באירוע חיבור באמצעות אווירה בלתי אמצעית היוצרת דינמיקה בין כלל המשתתפים ללא הבדלי תפקידים ומעמדות. ניתן ליצור אולם קבלת פנים משותף, ישיבה מעורבת ולא על פי צוותים וקבוצות ואמצעים נוספים.

4. אוכל - בדומה לאירועים פרטיים ומשפחתיים גם באירוע חברה חשוב להשקיע בכיבוד ראוי, עשיר ומפנק, אשר בסופו של דבר נחרט בזיכרון ובלב המשתתפים. חשוב לתכנן את אופי הארוחה וצרכי ההגשה על פי אופי האירוע.